Curs 2015-16

Curs 2015-16
Curs 2015-16

dilluns, 23 de gener del 2012

Aquestes vacances

Aquestes vacances el primer que vaig fer va ser cagar el tió, primer el de l’escola i després el del grup de joves.
El tió de l’escola el vaig cagar am el grup de la classe dels grans, i em va cagar una lupa. I el tió del grup de joves el vaig cagar amb el Marc Rodrigo i em va cagar una bossa de llaminadures.

Llavors  el dia 24 de desembre a la nit el Pare Nadal va pasar per la casa dels  meus padrins i tambe per  la casa dels meus cosins d’Andorra.
El Pare Nadal em va portar molter coses:
Un camió que porta motos, una bossa de llaminadures, unes baldufes de ferro, unes sabates, mitjons...

I finalment el dia 6 de gener van venir els tres Reis Mags.
Primer van venir a la sala d’actes de l’ajuntament de Montella i Martinet i van repartir uns quants regals als nens que per cert, a mi, a la sala d’actes em van portar un llibre de contes catalans.
L'endemà quan em vaig despertar em vaig trobar molts regals a sobre la taula del menjador de casa meva, el regals que m'han portat són:

Un disc de musica del grup de La Pegatina, també unes sabates que es posen al micrones dos minuts i quan te les poses tens els peus calens i fins i tot hi ha cops que cremen, també em van portar un estable per jugar amb els cavalls de joguina,  un tractor amb un remolc per portar terra i un altre per portar cavalls i l'ultim regal es una canya per pescar perquè  l'altre que tinc es  masa llarga per pescar al riu  i llavors els reis mags me n'han regalat una de mes curta .

Cesc. Classe dels goriles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Feu comentaris...