Curs 2015-16

Curs 2015-16
Curs 2015-16

dijous, 23 d’octubre del 2014

la meva visita a la farinera



              LA FARINERA
El dia 2 d´octubre vam anar a la farinera de Bellver ,quan vam arribar a la farinera vam esmorzar ,després vam anar per un camí molt estret, era tant estret que el  Guillem em tira el riu.
Després vam mirar els animals de la farinera, amb les cabres em vaig fer un fart de riure.
Després  vam anar pel camí de dalt, però aquell camí estava infestat de vespes. A mi una vespa em va picar a una vena, el Guillem li van picar dos vespes a la panxa se li va inflar com si se hages engreixat, el Xavier el professor de francès li van picar per tot arreu, i altres nens segur. Després vam veure el moli d’aigua, després vam veure les màquines de la farinera  i vaig tastar el segó. Era boníssim, després ens vam ficar ben blancs amb la farina.
Vam anar a l’obrador Pous de Bellver. M’ho vaig passar molt bé.
Vam anar a dinar en un parc ,vaig menjar un entrepà de bacó que m’agrada molt.
Després de  dinar volia fer una migdiada, però no podia pels crits dels petits, me les pagaran cares.
  Vam fer una gimcana del procés del pa em vaig divertir bastant i després vam marxar a casa. 

Gerard,4t.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Feu comentaris...